This weekend

President Penthouse Bar

Η αλήθεια είναι ότι πήγα επιφυλακτικά στο penthouse bar του President. Βρίσκεται στον 17ο όροφο του ξενοδοχείου, στον ίδιο χώρο με την πισίνα, όπου το πρωί υποθέτω θα είναι πολύ ωραία να πας για μπάνιο. (Είναι αρκετά μεγάλη, με όμορφα διαμορφωμένο χώρο τριγύρω)

Κατ’ αρχάς, όπως αναμενόταν είχε ωραία θέα, αλλά δεν ήταν αυτό που με κέρδισε. Φοβόμουν ότι θα υπήρχαν ομοιότητες με το Galaxy του Hilton, το οποίο δεν έχω και σε μεγάλη εκτίμηση. Θες λίγο οι «όμορφοι άνθρωποι» (The beautiful people, που λέει και ο Marilyn Manson), που συχνάζουν, θες η τραγική μουσική, θες ο πανικός που γίνεται τα θερινά βράδια, θες οι βίζιτες, κάτι αρνητικό μου βγάζει το μέρος. Καμία σχέση, το pool-roof (έτσι το ονόμασα) του President. Πήγα χθες το βράδυ, βέβαια, που ήταν Τρίτη, αλλά δεν μου φάνηκε ότι θα γεμίζει ασφυκτικά τις υπόλοιπες μέρες. Υπήρχε μια χαλαρότητα, μια άπλα, χαμηλή μουσική (καλό αυτό, γιατί μάλλον αδιάφορη ήταν), λίγοι θαμώνες του ξενοδοχείου και κάποιοι σαν κι εμάς, που είχαν έρθει για ένα ποτό και αρκετή δροσιά. Η πισίνα ήταν καταπληκτική, με ξαπλώστρες-κρεβατάκια, όπου εκεί τελικά έκατσα και σχημάτισα ένα πηγαδάκι, ξέχωρα από την υπόλοιπη, τεράστια παρέα μας!
Αξιοσημείωτες είναι οι τιμές στα ποτά: 9 ευρώ τα cocktails και 6 ευρώ το λευκό κρασί (αξιοπρεπέστατο, btw). Καμία σχέση με Hilton, όπου έχω πιει την χειρότερη μαργαρίτα της ζωής μου και την έχω χρυσοπληρώσει. Και να πω ότι έχει κάποιο added value? Μάλλον θα έχει βέβαια, αλλά δεν ακουμπάει τα γούστα μου. Anyway, δεν έχω πάει νομίζω σε άλλο roof bar ξενοδοχείου στην Αθήνα, γι’ αυτό και η συνεχής σύγκριση με το Galaxy…  Επίσης, να προσθέσω ότι είχε και μπύρα Bud, την οποία πολύ εκτιμώ. Βαρέθηκα να ακούω Amstel, Heineken, Mythos, Corona. Δεν είναι μπύρες αυτές! Μόνο σε συναυλία πίνονται, με το ζόρι.
Μου άρεσε πολύ λοιπόν το pool-roof! H αλήθεια είναι, ότι είχα και ωραίες αναμνήσεις από το President, πριν από κάποια χρόνια, ένα βράδυ μετά από μια συναυλία των Fun Loving Criminals, οπότε τώρα ήρθε κι έδεσε!
Υ.Γ. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον φίλο και μέγιστο οργανωτή εξόδων, Δημήτρη, για την ιδέα του να πάμε στο pool-roof!




No comments:

Post a Comment